tirsdag den 6. november 2012

Lys, Lir og Lov - En lys fremtid for den nye cykellov

Vores virksomhedsnavn, kampagnenavn og slogan kommet til verden:



 'LYS, LIR OG LOV' 

EN KAMPAGNE AF 'KØR SIKKERT' 
- en LYS fremtid for den nye cykellov 



Kampagnenavn: Lys, Lir og Lov 
Logoet til Lys, Lir og Lov
Vi har valgt at skabe en kampagnenavn, der er et catchy og lægger godt munden, da det skal blive siddende i brugerens bevidsthed. Til dette har vi valgt at bruge bogstavrim og danne tre lige lange ord, der alle har en form for relevans i den nye cykellov.

Samarbejde
Vi har valgt at antage at vi er en virksomhed, der i forvejen arbejder med trafiksikkerhed. Kør Sikkert er blevet valgt af Cykelforbundet og Trafikstyrelsen til at lede en bæredygtig kampagne, der skal give folk større viden og forståelse om Den Nye Cykellov og dens rolle for trafiksikkerheden. Hertil er vores tredje samarbejdspartner Drengene fra Angora, der er ansigtet udadtil.

Slogan: En lys fremtid for den nye cykellov 
Et af de største fokuspunkter i Den Nye Cykellov er restriktionerne om kravet til cykellygterne. Derfor har vi valgt at dette også skal have en rolle i vores slogan, der er et lille ordspil, der fortæller at den nye lov har en god fremtid og hvor ordet 'lys' også indikerer at netop kravene til lyset på cyklen er i fokus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar